Friday, October 26, 2007

Intervju

Herr Bergström har intervjutema och vi är inte sena att haka på.
Här kommer Veras första intervju.

1. Hänt något särskilt på sistone?

- Ja det är väl babysimmet jag går på. En masa sköna halvnakna människor som flyter omkring i badringar. Hur crazy som helst!

2. Vad lyssnar du på för musik?

- Jag är inne på det klassiska och seriösa spåret. Imse Vimse, Ekorrn satt i granen. Lite vispop.

3. Gillar du dom?

- De är helt ok faktiskt.

4. Veckans kompis?

- Krisitina, hon är cool.

5. Annars då, nåt kul på tv?

- Jag gillar ju Baby Einstein Neighborhood animals. Den där hunden är ju för tokig.

6. Ätit något gott?

- En saftig kiwi som smakade härligt. Tyvärr fick jag utslag av den så nu dröjer det väl innan jag provar något exotiskt igen.

7. Vad är humor?

- Ja det är väl den där tokiga hunden i Einstein. Han ser ju för rolig ut!

8. Trivs du med öppna förskolan?

- Lite mycket folk men det känns som det kommer att växa till något bra.

9. Önskar du dig något?

- En dröm jag har haft länge är att få krypa in i diskmaskinen fylld med disk. Hoppas den slår in till jul.

10. Tack!

- Tack själv, äntligen någon som har vett att ställa några bra frågor.

1 Comments:

Blogger Martin said...

Det är någon här som tycker att Vera är cool också. Vi är på för torsdag.

8:25 AM  

Post a Comment

<< Home