Friday, January 12, 2007

Ljuvligt



Nu måste jag dela med mig av min underbara sovmorgon med Vera, det är något som alla borde få uppleva. Efter frukosten så gick vi och la oss i sängen igen. Vera gurglade som bara den och jag försökte få henne att säga "Gurkbruk" och "Burkgurka", ty de är de vackraste ord jag vet.
Sedan läste jag kulturdelen och Vera slog på tidningen med sin backhand som hon har övat på i babygymmet. Efter en stund så tröttnade hon på det och somnade. Jag läste klart tidningen och sov sen en kvart bredvid henne. Helt ljuvligt! Tänk om alla kunde få uppleva lyxen av en sovmorgon med en glad bebis då skulle vi nog ha en bättre värld.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh sweetie! Hon är ju så fin er Vera. Bedårande underbar! Längtar hem till min lilla skatt extremt mycket nu sedan jag läst om er sovmorgon... Stor kram till er!

4:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Himmel och pannkaka vad söt hon är er Vera!

Kram
Cattis

1:12 PM  
Blogger Mamma Mia said...

Ja hon är fin gullegrisen men det är era raringar också! Tur att hon är så söt eftersom hon hålller på och vänder på dygnet och är vaken mitt i natten.
Kram!

10:33 PM  

Post a Comment

<< Home