Wednesday, February 06, 2008

Tjat

Vera klättrar på allt, helst vill hon stå och hoppa när hon väl har kommit upp. Hennes ömma föräldrar är inte av samma uppfattning, utan vill att hon ska sitta ner och undvika det dagliga fallet. Härom veckan var jag inne på toaletten med dörren på glänt när Vera klättrade upp i sin vagn som står i hallen. Utan att hålla i sig i något stod hon och skakade vagnen. Jag gastade "Vera sitter ner! Försiktigt! Ojoj! Sitt ner! Veeera!" Varpå Vera klättrar ner från vagnen stänger dörren till toaletten helt och klättrar upp igen. Ganska raffinerat eller hur? Och får jag gissa så är det säkert inte sista gången hon stänger dörren för sin tjatiga mamma.

3 Comments:

Blogger Hemliga kockan said...

Haha, hon är ett geni!

8:55 PM  
Blogger Martin said...

Mycket imponerande och ganska många smulor oroande. Jag hoppas verkligen att hon inte lär K det där.

12:50 PM  
Blogger Mamma Mia said...

Jag är lite orolig att Vera ska bli en daredevil som åker kundvagn nedför branta backar, annars är det ju kul att hon är företagsam.

8:51 PM  

Post a Comment

<< Home