Tuesday, November 28, 2006

Rod vrs lustgas


Såg i tidningen att Roddan ska ha konsert i Sverige och för alla er som undrar så tänker jag inte gå. Mitt korta intresse för denne man har försvunnit lika snabbt som det blommade upp. För er som undrar så lyssnade jag inte till Rod under förlossningen, det blev faktiskt ingen musik alls. Allt var så intensivt och jag hade ingen tanke på att lyssna på musik. Det jag intresserade mig mest för var att andas lustgas och jag som inte hade vågat dra några djupa andetag av gasen tidigare. Nu sög jag åt mig lustgasen som en missbrukare och dagen efter märkte jag att jag hade ett sår i munnen av masken. Så lustgas - ja tack!, Rod - nej tack!.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Intressant det där med lustgasen - att man tror att den ska vara lite läbbig och sedan beslutar sig för att det är den bästa vän man haft... Jag hade tydligen stora röda märken efter masken, eftersom jag tryckte den så hårt mot ansiktet. Fick också panik när jag insåg att den satt fast i väggen och alltså inte kunde tas med om jag skulle behöva lämna rummet. Epiduralen var jag ju också lite skeptisk mot - men när narkosläkaren hade lagt den är jag ganska säker på att jag i princip friade till honom.

8:38 PM  
Blogger Mamma Mia said...

Lustgas är lovely, synd bara att det motsvarar avgasutsläppen av en bilresa till Hamburg.

10:06 AM  

Post a Comment

<< Home