Sunday, August 31, 2008

En till!

Vi ska ha ett till barn, har jag nämnt det? Näe fy skäms vad vår lilla bulle i ugnen får lite uppmärksamhet. Veras tillkomst annonserades med pukor och trumpeter nu glömmer vi liksom bort att vi väntar en till liten. Men det är lika fantastiskt och det är ett lika efterlängtat barn, det finns bara inte lika mycket tid att tänka på hur det ska bli eftersom det är full rulle med Vera. Hennes lillgamla kusin kommenterade att hon kommer bli "en liten storasyster."

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis!
Vet inte om jag drömt det, men jag har en bestämd känsla av att jag kände till det här för ett tag sedan. Sa i alla fall till Calle S, när jag träffade honom för ett par veckor sen att du skulle få en till...
Då lär vi väl bli föräldralediga samtidigt. jag är hemma till 1 september.

1:23 PM  
Blogger Mamma Mia said...

Tack! Det vore kul att sammanstråla någon i dag.
När jag var på Mvc i morse såg jag att Vanna var med i bebispressen. Hon är en sötnos!

11:40 AM  

Post a Comment

<< Home