Wednesday, April 04, 2007

Glad Påsk!


Vera är ju för liten för att vara påskkärring än men om något år är det dags. Jag gillade skarpt att vara påskkärring eftersom det inkluderade tre saker jag gillade, att klä ut sig, att rita påskkort och få godis. Det sistnämnda var förstås det som drog mest. Fy vad jag avskydde de vuxna som sa "Tack. Vill du ha nåt?" Artig som jag var sa jag nej, nej. Trodde de att det var så kul att bara sprida glädje och ge bort sina mödosamt målade kycklingar på vit papper? Om det kommer några påskkärringar hit så ska de få massa godis utan några dumma frågor.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH, Vera - söt som socker! Ha en riktigt skön påsk! Kram från oss.

11:45 AM  
Blogger Mamma Mia said...

Glad Påsk på er också så här i elfte timmen!
Jag skäms lite för att jag har spökat ut Vera..

7:47 PM  

Post a Comment

<< Home